BMW X3 3.0d Kuro Sąnaudos

„BMW X3“ privalumai yra patikimas, kokybiškai surinktas automobilis, tikslus valdymas, galingų variklių gama. Jis pasižymi patogiu salonu ir talpia bagažine. Tačiau automobilis turi ir trūkumų, pavyzdžiui, važiuoklė dažnam vairuotojui gali pasirodyti per kieta. Taip pat salone galėtų būti daugiau daiktadėžių, o interjere per daug pigaus plastiko detalių. Automobilį verta pirkti, nes nebrangi eksploatacija ir gera išliekamoji vertė. Šis automobilis pasižymi dideliu geidžiamumu.

BMW X3 (E83) 2004 – 2007 m.

Pirmoji „BMW X3“ karta pasirodė 2003 m. ir turėjo tokią pačią galinę pakabą kaip ir kompaktiškas sedanas. Dizainas buvo vienas stipriausių jo elementų, o neįprastas priekinių žibintų dizainas buvo pakeistas 2007 metais. Prietaisų skydelyje buvo galimybė pasirinkti „iDrive“ informacijos ir pramogų sistemą, valdomą per centrinėje konsolėje esančią sukamąją rankenėlę. Informacijos ir pramogų įrenginyje buvo daugiau galimybių, įskaitant „BMW AM/FM/M-CD“ radiją su aštuoniais garsiakalbiais. Galimybių sąraše buvo didelis panoraminis stoglangis.

BMW X3 3.0d 5AT AWD (218 AG) kuro sąnaudos:

  • Mieste – 11,2 l/100 km;
  • Už miesto – 7,1 l/100 km;
  • Kombinuotas – 8,6 l/100 km.

BMW X3 3.0d 6MT AWD (204 AG) kuro sąnaudos:

  • Mieste – 11,1 l/100 km;
  • Už miesto – 6,9 l/100 km;
  • Kombinuotas – 8,4 l/100 km;
  • CO2 emisija – 224 g/km.

BMW X3 3.0d 6MT AWD (218 AG) kuro sąnaudos:

  • Mieste – 10,3 l/100 km;
  • Už miesto – 6,5 l/100 km;
  • Kombinuotas – 7,9 l/100 km;
  • CO2 emisija – 210 g/km.

BMW X3 (E83) 2007 – 2010 m.

BMW X3 gavo naujus žibintus, kurie kartu su rūko žibintais suformavo „šešių akių“ automobilio išvaizdą. Priekinis buferis buvo pertvarkytas, išsiskiriant viršutinei ir apatinei dalims. Tas pats principas buvo taikomas ir gale su galiniu buferiu. Taip pat buvo pristatytas naujas galinių žibintų dizainas. Viduje buvo naujas trijų stipinų vairas ir cinkuotas metalas durų rankenoms. Patobulinta interjero medžiagų kokybė taip pat apmušalams. Pakabos standartinis modelis jau turėjo standžius amortizatorių nustatymus, tačiau tiems, kurie nori pakeisti komfortą į valdymą, buvo galima įsigyti sportinį paketą.

BMW X3 3.0d 6AT AWD (286 AG) kuro sąnaudos:

  • Mieste – 9,7 l/100 km;
  • Už miesto – 6,7 l/100 km;
  • Kombinuotas – 7,8 l/100 km;
  • CO2 emisija – 208 g/km.

BMW X3 3.0d 6MT AWD (218 AG) kuro sąnaudos: 

  • Mieste – 9,7 l/100 km;
  • Už miesto – 6 l/100 km;
  • Kombinuotas – 7,4 l/100 km;
  • CO2 emisija – 196 g/km.

BMW X3 (F25) 2010 – 2013 m.

Didesnis už savo pirmtaką naujasis X3 išorės dizaino atžvilgiu buvo panašus į X4. Pagrindinis naujojo modelio tikslas buvo padidinti komfortą ir erdvę. Nors pirmosios kartos salonas buvo šiek tiek ankštas ir pasiūlė šiurkštų važiavimą, tuomet naujasis X3 pagerino šiuos aspektus. Nors pakaba buvo pertvarkyta siekiant pagerinti važiavimo kokybę, „X3“ vis tiek išliko tvirtas. Į standartines funkcijas įeina 17 colių ratlankiai, automatiniai žibintai, rūko žibintai, lietaus jutikliai, stiklo valytuvai, odiniai apmušalai, automatinė klimato kontrolė, greičio palaikymo sistema, „Bluetooth“ ryšys, naujoji „BMW iDrive“ sąsaja ir 12 garsiakalbių garso sistema.

BMW X3 xDrive3.0d 8AT (258 AG) kuro sąnaudos:

  • Mieste – 6,8 l/100 km;
  • Už miesto – 5,6 l/100 km;
  • Kombinuotas – 6 l/100 km;
  • CO2 emisija – 159 g/km.

BMW X3 (F25) 2014 – 2017 m.

Antroji „BMW X3“ karta buvo atnaujinta 2014 m. Iš naujo sukurtas 2014 m. X3 buvo 1 cm (0,4 colio) ilgesnis pagal naują buferių dizainą. Priekiniame gaubte buvo nauji priekiniai žibintai, kurie buvo siūlomi kaip papildoma įranga su LED. Rūko žibintus taip pat buvo galima įsigyti su LED technologija. Galinio vaizdo veidrodžiai buvo pertvarkyti ir į juos buvo įtraukti LED posūkio signalai. Automobilio viduje buvo galima įsigyti naujų medžiagų ir naujų spalvų. Didelė ir talpi bagažinė – 550 litrų, kurią būtų galima išplėsti iki 1600 litrų. Bagažinės durelėse buvo pasirinkta laisvų rankų atidarymo/uždarymo sistema, perbraukus koja po buferiu. Standartinė daugelio modelių transmisija buvo 6 greičių mechaninė, o aštuonių greičių automatas buvo pasiūlytas kaip papildoma įranga arba standartas konkretiems varikliams.

BMW X3 xDrive3.0d 8AT (258 AG) kuro sąnaudos:

  • Mieste – 6,5 l/100 km;
  • Už miesto – 5,6 l/100 km;
  • Kombinuotas – 5,9 l/100 km;
  • CO2 emisija – 156 g/km.

BMW X3 (G01) 2017 – 2021 m.

2017 m. tobulėjo tiek dizaino, tiek technologijų požiūriu. Platforma, dizainas, varikliai ir interjeras yra nauji. Vienintelė išsaugota dalis buvo 8 laipsnių automatinė ZF pavarų dėžė, bet net ir tai buvo šiek tiek atnaujinta programinės įrangos. Išorėje priekyje atsirado didesnės grotelės, o buferyje yra dar trys angos varikliams ir stabdžiams atvėsinti. Centre, paslėptas už akių, yra prisitaikančios greičio palaikymo sistemos ir AEBS radaras, padedantis vairuotojui išvengti avarijų. „2017 X3“ yra šiek tiek didesnis nei ankstesnės kartos, o tai gerai galinės sėdynės keleiviams. Vairuotojui BMW įdiegė naują pusiau automatizuotą vairavimo sistemą, leidžiančią transporto priemonei išlaikyti savo eismo juostą, sekti priekyje važiuojantį automobilį saugiu atstumu ir prireikus stabdyti ir net apsisukti. Siūlomi du turbodyzeliniai varikliai ir 293 AG papildoma hibridinė versija.

BMW X3 xDrive30d 8AT (265 AG) kuro sąnaudos:

  • Mieste – 6,6 l/100 km;
  • Už miesto – 5,7 l/100 km;
  • Kombinuotas – 6 l/100 km;
  • CO2 emisija 158 g/km.

BMW X3 2021 – dabar.

Praėjus ketveriems metams po to, kai buvo pristatyta trečioji X3 karta, BMW pristatė atnaujintą jo versiją, kuri buvo patobulinta visose srityse: išorėje, salone ir pavaroje. Iš išorės X3 turėjo naują priekinį buferį su padidintomis grotelėmis. Standartiniai LED žibintai buvo 10 mm plokštesni. Šonuose buvo standartiškai komplektuojami specifiniai pilki šoniniai slenksčiai. Galinėje pusėje buvo naujas galinių žibintų dizainas su horizontaliais posūkio signalais. Viduje BMW įrengė 10,25 colių plataus formato informacijos ir pramogų ekraną su galimybe 12,3 colių ekranui. Visos versijos turėjo trijų zonų automatinę klimato kontrolę, kad galinėse sėdynėse būtų daugiau patogumo. Naujai suprojektuota centrinė konsolė turėjo naują pavarų perjungimo formą ir „iDrive“ sukamąją rankenėlę. Po gaubtu svarbiausias atnaujinimas buvo elektrifikavimas, atnešęs naują 48 voltų sistemą. Visi varikliai parodė geresnį degalų naudojimo efektyvumą. Be transporto priemonių, kuriose sumontuoti tik vidaus degimo varikliai, automobilių gamintojas taip pat pasiūlė papildomo hibrido variantą.

BMW X3 xDrive30d 48V 8AT AWD (286 AG) kuro sąnaudos: 

  • Kombinuotas – 7 l/100 km;
  • CO2 emisija (kartu) – 183 g/km.