Kaip “Instagram” Surinkti Daugiau Sekėjų?

Galbūt jūs turite patraukliausią „Instagram“ paskyrą, bet jei niekas jos nemato, ar tai tikrai yra svarbu? „Instagram“ sekėjų pritraukimas yra ne tik tikras menas, tačiau gali būti ir sunkus iššūkis. Visi “Instagram” vartotojai nori kuo daugiau sekėjų, tačiau idealiausia būtų, kad tie žmonės pirktų jūsų siūlomus produktus ar paslaugas. Natūralus sekėjų pritraukimo būdas gali būti sunkus ir ilgas procesas, o tam pasiekti turite kelti kuo kokybiškesnį ir įdomesnį turinį. Tačiau nenusiminkite, nes yra keletas žingsnių, kuriuos rekomenduojame prekių ženklams, kad pritraukti daugiau “Instagram” sekėjų.

Sukurkite savo tikslinę auditoriją:

Svarbiausia teikti pirmenybę kokybei, o ne kiekybei, nes jūs norite sukaupti „Instagram“ sekėjų, kurie bendrauja su jūsų prekės ženklu, peržiūri jūsų istorijas ir seka nuorodas į jūsų svetainę. Jūs norite sekėjų, kurie galiausiai domisi jūsų keliamu turiniu. Štai keli patarimai, kaip nustatyti kampanijos taikymą:

  • Pasinaudokite susijusiais pomėgiais kiekviename skelbimų rinkinyje, kad susiaurintumėte, kas skamba, o kas ne.
  • Naudokite auditorijos sluoksnius, kad gautumėte tinkamiausią auditoriją ir paįvairintumėte dominuojančią auditoriją.
  • Apsvarstykite panašias auditorijas.

Dažnai žmonės, kurie stebi jūsų prekės ženklą ir bendrauja su juo “Instagram” programoje, turi draugų ir sekėjų, kurie turi panašių pomėgių. Taikymas pagal panašias auditorijas yra puikus būdas pasiekti papildomų stebėtojų. Reklamuokite save auditorijai, kurią sukūrėte, kitose platformose. Jūsų sekėjai „Twitter“, „Pinterest“ ir, žinoma, „Facebook“ taip pat gali norėti jus sekti „Instagram“. Turėtumėte užtikrinti, kad patirtis „Instagram“ nebūtų tokia pati, kaip ir kitose platformose.

Nustatykite savo našiausius natūralius įrašus:

Paprasčiausias būdas pradėti savo skelbimų strategiją – įvertinti tai, kas tinka sekėjams natūraliai. Raskite savo įrašus, kurie turi daugiausiai teigiamų įvertinimų, bendrinimų ir komentarų, ir naudokite juos kaip savo skelbimo atspirties tašką. Jūs netgi galite juos naudoti kaip skelbimus. Įsitikinkite, kad “Instagram” įrašai yra svarbūs jūsų auditorijai ir gali būti peržiūrimi, kad atitiktų jūsų tikslą – pritraukti srautą į jūsų kanalą.

Sukurkite kampaniją:

Skelbimų, kuriais galima optimizuoti sekėjų srautą, kūrimas yra geriausias būdas paskatinti vartotojų augimą. Tokie skelbimai užtikrina, kad vartotojai spusteli nuorodą, kuri nukreipia juos į jūsų „Instagram“ kanalą ir paskatina sekti jūsų turinį. Nustatykite kampanijos biudžetą, plėtokite auditorijas ir naudokite skelbimus kaip skatinimą stebėti jūsų prekės ženklą „Instagram“.

Suderinkite savo pranešimus su auditorija:

Sakykime, kad jūsų prekės ženklas yra restoranas, o jūs norite pritraukti sveikai besidominčių valgytojų auditoriją. Akivaizdu, kad norėsite užtikrinti, kad jūsų skelbimai kreiptųsi į tą auditoriją, o ne į auditoriją, kuri mėgsta nesveiką maistą. Būtinai išbandykite kelis vaizdus ir skelbimų variantus, kad surastumėte tinkamą skelbimo derinį ir gautumėte norimų rezultatų iš pasirinktų auditorijų. Atminkite, kad kai gausite šias auditorijas, jūsų natūralioje „Instagram“ strategijoje taip pat reikės įtraukti šią praktiką. Turite patenkinti visas naujas auditorijas pagal patobulintą mokamą strategiją, kad jas išlaikytumėte. Norėdami savo prekės ženklui siekti ilgalaikės sėkmės „Instagram“ paskyroje, įsitikinkite, kad ne tik bendraujate su sekėjais trumpuoju laikotarpiu, bet ir sukuriate pagrindą nuolatiniam socialiniam dialogui, kad jūsų gerbėjų bazė būtų įtraukta.

Analizuokite, optimizuokite, išbandykite ir tobulinkite savo socialinės reklamos strategiją:

Kaip ir bet kurią kitą mokamą socialinę kampaniją, rasite galimybių ją tobulinti. Nuo tam tikrų kanalų ir skelbimų tipų išjungimo iki tam tikrų tikslinių auditorijų neįtraukimo ar įtraukimo. Jums reikia lanksčios pozicijos, kad užtikrintumėte, jog jūsų grąža yra verta investicijų. Kadangi „Instagram“ nepakankamai matoma, mokami įrašai pritraukia naujų sekėjų. Turite nustatyti savo bazines linijas ir daryti tam tikras prielaidas, pagrįstas našumo tendencijomis. Tačiau kai pamatysite, kad mokestis už paspaudimus yra didesnis arba įtraukimo rodikliai mažesni, galite manyti, kad tos auditorijos ar skelbimai neveikia taip, kaip numatyta, ir išjungti juos, kad būtų labiau našesni. Nors jūsų mokama socialinė žiniasklaida yra orientuota į „Instagram“ sekėjų įgijimą, šią investiciją galite panaudoti strategiškai, kad pasiektumėte geresnių įsitraukimo rezultatų.