Kaip “Instagram” Surinkti Sekėjų?

Jūs praleidžiate valandų valandas planuodami ir kurdami „Instagram“ turinį, o paspaudus mygtuką „Bendrinti“ trumpam būna viskas gerai, tačiau vėliau vėl tyla arba tik keletas paspaudimų „Patinka“ ir keli komentarai iš jūsų sekėjų. Tada jums kyla klausimas, kaip gauti daugiau sekėjų „Instagram“, tačiau nėra nuoseklaus „Instagram“ augimo vadovo, bet yra geriausios praktikos, kurios gali padėti pasiekti platesnę auditoriją ir suburti naujų sekėjų. Pateikiame 12 geriausių “Instagram” augimo taktikų, kurios gali padėti jums užsiauginti didesnę, į jūsų verslą labiau įsitraukiančią auditoriją.

12 būdų, kaip pritraukti daugiau sekėjų „Instagram“:

1. Optimizuokite savo biografiją:

Maksimaliai išnaudokite tuos 150 simbolių aprašyti savo biografijai. Jūsų „Instagram“ biografija nurodo potencialiems sekėjams, kas esate, kuo užsiimate ir kokių veiksmų, tikitės, jog žmonės imsis apsilankę jūsų profilyje.

Jūsų „Instagram“ biografijoje turėtų būti:

  • Aiškus jūsų veiksmų aprašymas;
  • Prisilietimai prie jūsų asmenybės;
  • Raginimas veikti (apsipirkti, skaityti daugiau, susisiekti su jumis ir pan.);
  • Nuoroda.

Jūsų biografinė nuoroda yra vienintelė spustelėjama nuoroda „Instagram“, todėl naudokite ją protingai. Kai kurios įmonės įtraukia standartinę nuorodą į savo svetainę, o kitos reguliariai ją keičia, kad atspindėtų naujausius įrašus. Bet jei norite palengvinti sau gyvenimą, pasinaudokite nuorodomis į biografiją įrankiais, tokiais kaip „Shop Grid“, kurie leidžia vieną nuorodą paversti nuorodų katalogu.

Taip pat apsvarstykite galimybę įtraukti prekės ženklo grotažymę, pavyzdžiui, skatiname savo gerbėjus naudoti #(jūsų pasirinkta grotažymė), kai jie kalba apie mūsų produktus. Pridėjus prekės ženklo žymeklį prie mūsų biografijos, žmonės atkreipia dėmesį į tai, kokias žymes įtraukti. Be to, kai kas nors paliečia grotažymę, jie matys jį naudojusių gerbėjų įrašus.

2. Raskite savo geriausią laiką paskelbti „Instagram“:

Nėra universalaus atsakymo, kada paskelbti ką nors „Instagram“, kad pasiektumėte didžiausią žmonių skaičių, tačiau yra būdų, kaip išsiaiškinti idealų laiką savo sekėjams.

  • Pirmiausia naudokite „Instagram Įžvalgos“, kad sužinotumėte, kada dažniausiai jūsų auditorija yra internete. 
  • „Instagram“ verslo profilyje bakstelėkite mygtuką „Įžvalgos“, slinkite iki „Jūsų auditorija“, tada bakstelėkite „Žiūrėti viską“. 
  • Iš ten slinkite į apačią, kad surastumėte auditorijos aktyviausią laiką.

Taip pat turėtumėte pagalvoti, kada jūsų turinys bus tinkamiausias, nes pavyzdžiui, receptų vaizdo įrašai gali būti naudingesni ir daugiau žiūrimi ne darbo valandomis, nes žmonės tada dažniau gamina maistą. Eksperimentuokite su skirtingu paskelbimo laiku ir stebėkite įtraukimą.

3. Rašykite nuosekliai:

2021 m. atliktas 14 pramonės šakų tyrimas rodo, kad įmonės vidutiniškai dalijasi keturiais „Instagram“ įrašais per savaitę, tačiau rekomenduojama skelbti bent kartą per dieną. Prekių ženklai, kurie reguliariai kelia į „Instagram“ įrašus, linkę matyti geriausius rezultatus. Remiantis „Tailwind“ tyrimu, profiliai, skelbiantys įrašus kasdien, „Instagram“ sekėjus įgyja greičiau nei tie, kurie skelbia rečiau. 

Naudojant „Instagram“ algoritminę laiko juostą, nuoseklumas yra pagrindinis elementas norint pamatyti jūsų įrašus. Jei jūsų įrašai yra bendrinami reguliariai ir gerai įtraukia, „Instagram“ algoritmas greičiausiai rodys jūsų įrašus šalia jūsų sekėjų kanalų. Žinoma, kokybė visada yra svarbesnė už kiekybę, todėl dažnesni skelbimai nebūtinai reiškia didesnį įtraukimo rodiklį. Susikoncentruokite į turinio, kuris atitiks jūsų tikslinę auditoriją, kūrimą. „Instagram“ planavimo įrankiai leidžia nuosekliai skelbti įrašus, todėl verta pasidomėti, kaip suplanuoti „Instagram“ įrašus, kad sutaupytumėte laiko ir padidintumėte įtraukimą.

4. Sužinokite, kaip veikia „Instagram“ algoritmas:

Daugelis „Instagram“ naudotojų iš pradžių panikavo dėl perėjimo iš chronologinio sklaidos kanalo į reitinguojamą laiko juostą, tačiau po pakeitimo vidutinį įrašą mato 50% daugiau sekėjų nei anksčiau. Vertėtų sutelkti dėmesį į tai, kaip išmokti naudotis sistema savo naudai. Yra šeši veiksniai, lemiantys, kas rodoma kiekvieno žmogaus laiko juostoje: susidomėjimas, savalaikiškumas, santykiai, dažnumas, sekimas ir naudojimas.

Trumpas aprašymas, ką reiškia kiekvienas iš šių veiksnių:

  • Susidomėjimas: kiek „Instagram“ mano, kad įrašas patiks asmeniui, remiantis ankstesne veikla;
  • Savalaikiškumas: kiek neseniai paskelbtas įrašas;
  • Santykiai: anketos, su kuriomis asmuo reguliariai bendrauja;
  • Dažnumas: kaip dažnai žmogus naudojasi „Instagram“ programa;
  • Sekimas: įrašai iš paskyrų, kuriuos asmuo seka;
  • Naudojimas: kiek laiko žmogus praleidžia „Instagram“.

„Instagram“ algoritmu siekiama pateikti geriausią turinį kiekvienam vartotojui, todėl geriausia, ką galite padaryti, tai nuolat kurti aukštos kokybės turinį.

5. Eksperimentuokite su skirtingais turinio tipais:

„Instagram“ yra daug daugiau nei nuotraukos, todėl bėgant metams programėlė pristatė daugybę būdų, kaip dalytis turiniu platformoje. Skirtingų turinio tipų naudojimas yra vienas iš geriausių būdų pritraukti daugiau sekėjų „Instagram“, nes tai suteikia galimybę pasiekti ir susisiekti su platesniu žmonių ratu. Algoritmas žiūri į susidomėjimą ir stengiasi parodyti žmonėms turinio tipus, su kuriais jie dažniausiai bendrauja. 

Turinio tipai:

  • Kiekvienas turinio tipas turi privalumų, pavyzdžiui, „Instagram Reels” turi pranašumą, nes jos yra naujausias turinio tipas, o „Instagram“ visada siūlo naujas funkcijas. 
  • „Instagram TV“ (IGTV) vaizdo įrašai taip pat atrodo 4 kartus didesni nei nuotraukos naršymo puslapyje. Ir kadangi IGTV vaizdo įrašai gali trukti iki 60 minučių, tokio tipo turinys idealiai tinka ilgos formos vaizdo įrašams.
  • „Instagram“ istorijos išnyksta po 24 valandų, tačiau jos turi ir savo privalumų. Penkiasdešimt septyni procentai prekių ženklų mano, kad istorijos buvo „šiek tiek veiksmingos“ arba „labai veiksmingos“ kaip jų socialinės žiniasklaidos strategijos dalis. Be to, jei turite patvirtintą paskyrą arba bent 10 000 sekėjų, galite pridėti „Instagram“ braukimo aukštyn nuorodas į istorijas, kad nukreiptumėte srautą į konkrečius puslapius.
  • Tuo tarpu karuselės įrašai – iki 10 vaizdų/vaizdo įrašų serija viename įraše – gali pasigirti aukščiausiais visų tipų įrašų įtraukimo rodikliais. Pagalvokite apie karuselės įrašą kaip mini istoriją ar ilgesnės formos turinio, pvz., tinklaraščio, anonsą. Viename teminiame įraše galite naudoti tekstinius vaizdus, ​​nuotraukas, vaizdo įrašus ar visa tai.

Žmonėms patinka tai, kas jiems patinka. Taigi, nors tyrimai gali jums pasakyti, koks yra vidutinis kiekvieno turinio tipo įsitraukimo rodiklis, geriausia strategija yra naudoti įvairovę. Maišydami „Instagram“ turinį, galite pasiekti žmones su skirtingomis nuostatomis, o šis išplėstinis pasiekiamumas padeda padidinti „Instagram“ sekėjų skaičių.

6. Raskite savo prekės ženklo balsą ir kurkite unikalų turinį:

Žmonės nestebi jūsų verslo socialinėje žiniasklaidoje, kad galėtų matyti pardavimo vietas. Jie seka jūsų prekės ženklą, nes jiems patinka jūsų asmenybė ir jūsų kuriamas turinys. Tačiau tai, kas tinka vienai įmonei, gali netikti jūsų prekės ženklui, net jei dirbate panašiose pramonės šakose. Paklauskite savęs, koks norite būti? Juokingas? Informacinis? Žaismingas? Ciniškas? Jūsų asmenybė taip pat turėtų atspindėti tai, kas jums patinka. Kokias temas sprendžiate naudodami „Instagram“ turinį? Viskas, ką bendrinate savo verslo paskyroje, turėtų parodyti jūsų prekės ženklo asmenybę ir įsitikinimus.

Pagalvokite apie savo verslo paskyrą kaip apie asmenį, todėl sukurkite paskyros asmenybę ir prekės ženklo gaires, kad galėtumėte išlikti nuoseklūs. Prekės ženklo gairėse turėtų būti pastabos apie toną, stilių ir vertybes, taip pat jūsų prekės ženklo spalvos ir šriftai.

7. Rašykite puikias antraštes:

Gražios nuotraukos patraukia žmonių dėmesį – puikios „Instagram“ antraštės išlaiko tai. Subtitrai suteikia jums galimybę pateikti daugiau konteksto ar išsamesnės informacijos apie jūsų bendrinamą nuotrauką ar vaizdo įrašą. Be to, naudojant raktinius žodžius antraštėse, galite būti rodomi programos paieškos rezultatuose. „Instagram“ antraštės gali būti iki 2200 simbolių. Žinoma, ne kiekvieną antraštę reikia skaityti kaip tinklaraščio įrašą – rašykite jas skirtingo ilgio. Kai kurios nuotraukos puikiai dera su trumpu, kvailu užrašu ir pora jaustukų, o kitoms gali būti naudinga kažkas ilgesnio ir labiau atspindinčio.

Vidutinis „Instagram“ antraščių ilgis didėja, tačiau dauguma prekės ženklų vis dar neviršija tos 2 200 simbolių ribos. Taigi, nėra griežtos taisyklės, todėl, kaip ir turinio tipus, geriausia tai daryti maišytai: viename įraše yra trumpa antraštė, o kitame – specialiai nukreipiama į antraštę, kad gautumėte ilgesnį paaiškinimą.

8. Tyrinėkite ir naudokite žymas:

Niekur socialinėje žiniasklaidoje grotažymės nėra tokios svarbios kaip „Instagram“. Tinkamos grotažymės gali atskleisti jūsų vaizdą didelei ir tikslinei auditorijai, todėl pradėkite ieškodami žymų, kurios patiks jūsų tikslinei auditorijai. Nemokami „Instagram“ įrankiai, tokie kaip „Display Purpose“ ar „AutoHash“, padeda rasti tinkamų „Instagram“ įrašų žymų, pavyzdžiui, naudodami ekrano tikslus, tiesiog įveskite keletą žodžių apie savo atvaizdą ir jis rekomenduos naudoti populiariausias žymas.

Jei norite įgyti daugiau „Instagram“ sekėjų, grotažymės yra būtinos, nes naudojant žymas su grotelėmis jūsų turinį galima aptikti naudojant paiešką arba filtruojant, kai žmonės paliečia tą pačią žymą kitame įraše. Žmonės netgi gali sekti savo mėgstamas grotažymes, kad geriausias turinys su šiomis žymomis būtų rodomas jų „Instagram“ laiko juostoje.

„Instagram“ leidžia iki 30 grotažymių viename įraše, tačiau nesinaudokite priedais, kad pasiektumėte 30, nes rekomenduojama devynios grotažymės, kad būtų maksimaliai įtraukti sekėjai. Tiesiog įsitikinkite, kad vėl ir vėl nenaudojate tų pačių devynių žymų. Vietoj to, sugrupuokite einamąsias žymas su grotelėmis pagal kategorijas, kad galėtumėte greitai prie kiekvieno įrašo pridėti kelias atitinkamas žymas.

9. Bendraukite su savo auditorija:

Įsitraukimas yra labai svarbus augimui „Instagram“. Daugelis prekės ženklų daro klaidą, kai sutelkia dėmesį į teigiamus įvertinimus ir komentarus, nes jei tikrai norite gauti daugiau „Instagram“ sekėjų, turite įtraukti savo gerbėjus į pokalbį. Atminkite, kad tai, jog kažkas mato jūsų turinį, dar nereiškia, kad jis šiuo metu jus seka. Jei turite galimybę bendrauti su potencialiu sekėju, turėtumėte ja pasinaudoti, nes kiekvienas komentaras yra galimybė įgyti naujų sekėjų arba išlaikyti esamus, todėl būtinai atsakykite į kiekvieną gautą komentarą. 

Tačiau nelaukite, kol jūsų sekėjai pradės pokalbį ir sukurkite įsitraukimo galimybes. „Instagram“ istorijose naudokite „Instagram“ lipdukus, tokius kaip atviri klausimai ir apklausos ar užduokite klausimus savo nuotraukų antraštėse, taip skatinkite žmones pažymėti draugus komentaruose su raginimais, pvz., „Žymėk savo vyną mėgstantį draugą, su kuriuo norėtum paragauti šio vyno“.

10. Bendradarbiaukite su kitais:

Kitas puikus būdas įgyti “Instagram” sekėjų – bendradarbiauti su kitais per partnerystę ar influencerių kampanijas. „Influencer“ rinkodara yra dar vienas būdas padidinti „Instagram“ sekimą, nes jei turite biudžetą, turinio kūrėjams galite sumokėti už savo prekės ženklo reklamavimą, bet jei tikitės, kad viskas bus paprasta (ir mažo biudžeto), mikro įtakai (1000–10 000 sekėjų) gali būti labai paveikūs. Tiesą sakant, mikro įtakų turinio įtraukimo rodikliai yra didesni nei turinio iš didesnių paskyrų, todėl galite ieškoti mikro įtakų, kad nustatytumėte bendradarbiavimą arba tiesiog dar kartą bendrintumėte naudotojų sukurtą turinį.

Bendradarbiavimas taip pat yra galimybė parodyti savo vertybes ir asmenybę per asociacijas. Įmonės ir žmonės, su kuriais lygiuojatės ir kuriuos palaikote, daug pasako apie jūsų prekės ženklą. Partnerystė taip pat gali būti ypač galinga vietos verslui, todėl apsvarstykite galimybę bendradarbiauti su kaimynais, kad galėtumėte pasiekti itin tikslinę auditoriją.

 11. Nuoroda į savo „Instagram“ iš kitur:

Padėkite žmonėms lengvai rasti jūsų „Instagram“, nes niekas neturėtų ieškoti jūsų svetainės puslapių, kad surastų jūsų „Instagram“ profilį.

Pridėkite savo „Instagram“ paskyros nuorodą prie:

  • El. pašto poraštės;
  • Jūsų svetainės poraštė ir (arba) šoninė juosta;
  • Kitose socialinės žiniasklaidos platformose;
  • Komandos narių socialinės žiniasklaidos įrašai.

12. Išanalizuokite savo rezultatus:

Vienas iš būdų išsiaiškinti, kaip pritraukti daugiau sekėjų „Instagram“, yra pasidomėti, į ką atsako jūsų dabartiniai gerbėjai. Galite stebėti kelias „Instagram“ metrikas tiesiogiai programoje naudodami „Instagram įžvalgos“ arba naudodami trečiųjų šalių analizės įrankius, tokius kaip “Buffer”.

Negalima apsiriboti patiktukais ir komentarais, o vietoj to pagalvokite, ką jums sako metrika, pvz., jei bandote naują žymą su grotelėmis. Nauji stebėtojai ir pasiekiamumas, jums daugiau pasakys apie tos žymos vertę, nei dabartinių sekėjų „patinka“, tačiau jei eksperimentuojate su skirtingu paskelbimo laiku, parodymai gali padėti suprasti, kada jūsų turinys geriausiai bus žiūrimas, o galutinis tikslas lems, kuri metrika yra svarbiausia, todėl stebėkite tendencijas. Ar tam tikro tipo vaizdas sulaukia daugiau parodymų ar įtraukimo? Paskelbkite daugiau tų vaizdų ir pažiūrėkite, kaip jūsų sekėjai reaguoja. Ar tam tikros žymos sukelia daugiau žmonių, kurie jūsų neseka? Dažniau naudokite šias žymas ir stebėkite naujus sekėjus.

Kaip tvarkyti „Instagram“ rinkodarą?

Jei norite nuolatinio „Instagram“ augimo, savo tikslinei auditorijai turite reguliariai teikti kokybišką turinį. Nors atskiros socialinės žiniasklaidos priemonės tinka asmeninėms paskyroms, įmonės turi būti strategiškesnės. Visa mūsų aprašyta taktika padės jums įgyti daugiau „Instagram“ sekėjų, tačiau tai nėra langeliai, kuriuos galite pažymėti vieną kartą. Labai svarbu išlaikyti savo socialinės žiniasklaidos turinio strategijos viršūnę, o įrašų planavimui reikia laiko. Įsitraukimo valdymas taip pat gali būti iššūkis. Naudodami “Buffer”, galite valdyti visus „Instagram“ rinkodaros strategijos aspektus – nuo planavimo iki analizės – vienoje platformoje.